2009年10月27日 星期二

糟糟的食物 窩心的友情

呢間酒樓上次食係超水平 可惜唔夠半年就走晒下坡


傳奇的友人M 終於回港了 佢就係由我去台灣第一日返港
檔期嘅關係 + 私人理由 飯局要喺一個月後先約到


轉眼間 友人已是兩個小朋友的媽媽 小女兒還超可愛
第一次見小朋友咁喜歡食飯粒


究竟我地有幾多年無見呢? 兩年? 三年? 我真係好掛住你架
知道你生活愉快 真心戥你高興呀 終於都放心晒
喺我最無助嘅時候 你竟然睇到我求助的 email
你的一句說話 勝過任何人的千言萬語
我就係鍾意你漫不經心的說話方式 令我得到安慰


同一味道的菜 上次係通菜 今次係生菜 好good


呢隻鵝個 look 比上次吸引 但要趁熱食囉 我地左搞右搞
食到一半 油都凝結埋 望到都膩


呢個豆腐粒超 good


呢碟係XX骨 但我淨係記得個'骨'字


龍蝦 賣飛佛


嘩 呢碟真係不得不提 從未見過D扇貝咁溶溶爛爛

呢間酒樓的服務 & 食物 只有四個形容詞 : 不知所謂
與一個多年無見嘅朋友飯聚 根本無人理由枱上食物質素
但返到屋企個胃就反抗

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。